Sunday, May 11, 2008

moederdag

Vanmorgen geen ontbijt op bed voor mij. Ik was vanmorgen al vroeg wakker en ben er als eerste uitgegaan met de meisjes.En daarbij komt ook nog dat eten in bed een grote kliederboel wordt.
Ik kreeg van Ron en de meisjes een mooie bos bloemen met grote rode harten erin. Van Ruby en Britt kreeg ik een mooie tekening die ze op school gemaakt hadden. En ik heb ook een Cuttlebug gekregen, met wat mallen en stansjes. Helemaal super.

No breakfast in bed for me this morning. I was awake early this morning en got downstairs with the girls. From Ron and the girls I did get nice flowers with big red hearts. The girls made nice drawings at school for mothersday. The cuttlebug was the biggest surprise. Can't wait to use it.





En na wat huishoudelijke dingen, die ook op moederdag gewoon doorgaan, was het echt moederdag. Vanmiddag heb ik 2 kaartjes gemaakt.

After some housekeeping, even on mothersday, it was really mothersday. This afternoon I've made these 2 cards.




Bedankt voor jullie bezoekje.

Thanks for your visit.

1 comment:

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings said...

very beautiful cards. love the colors you choosed and your embellishments