Wednesday, July 2, 2008

Blogcandy alert

Stephanie has a blogcandy on her blog.
She writes:
To celebrate reaching 20,000 hits I'm going to do a 2 part blog candy! There will be 4 identical kits winging there way out to 4 of you! If you'd like to play just:Leave a comment on this post andPut a link to my blog candy on your blog! Yep it's as easy as that! I'll draw 4 winners at random in 2 weeks time!
go over there and check her blog.
---------------
Claudia Rosa from Pretty Pressings has a great blogcandy to offer. She's almost reached the 170,000 hits.
Go and check it out.
--------
xoxo Karin
--------------------------------------------------------------------
Al enige jaren ben ik aan het bloghoppen en sinds een paar maansen zelf een actief blogger. In al die tijd heb ik heel veel van jullie en al het moois jullie creeeren leren kennen. Ik zou het nu ook heel leuk vinden om iedereen in eigen persoon te ontmoeten. En waar zou dat beter kunnen dan op een bloggers-dag.
Om wat inzicht te krijgen of daar interesse voor is heb ik op de rechterzijde van mijn blog een enquete geplaatst. Ik zou jullie willen vragen om deze in te vullen (kost je 20 seconden van je tijd en je helpt mij er enorm mee).
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Karin

1 comment:

me said...

Oh jee ben ik ook nog de eerste stemmer ;)

Helaas geen bingo woordjes om af te stepen vandaag