Friday, June 13, 2008

2 Gifts

Deze week viel er twee keer een pakket met leuke post op de deurmat. Het eerste pakketje dan ik ontving kwam van Heidi. Een paar weken gelden gaf zij een blogcandy weg, en ik was 1 van de gelukkigen. een superleuk tasje met 20 stempelafdrukjes van Hangler stempels. Helemaal geweldig, want ze zijn hier tot nu toe niet makkelijk te krijgen. Maar het schijnt dat ze binnenkort ook buiten Noorwegen en Zweden te koop zullen zijn.

This week I've received 2 packages with fun mail. The first one was from Heidi. She gave away some blogcandy a few weeks back, andd i was one of the lucky winners. A very cute bag filled with 20 Hangeler stampprints. I'm so happy with them, because they are very hard to get. But it seems that in a little while they will be selling them outside Norway and Sweden.





Het tweede pakketje was afkomstig van Donna uit Canada. Zij had meegedaan aan de GROOTSTE SWAP OOIT, en als bedankje stuurde zij mij een mooie kaart met stempelafdrukjes, bloemen, lint en brads. Dank je wel Donna, ik vind het helemaal super.


The second one came from Donna in Canada. She entered the BIGGEST SWAP EVER, and as a thank you she did send me a great card with stampprints, ribbon, brads and flowers. Thank you very much Donna. I love all of it.




Thanks for stopping by.

xoxo

1 comment:

Nikki Fairbairn said...

What fantastic Mail to receive Karin, have fun with all your stamped images and goodies. I can't wait to see what you create. Hugs, Nikki x