Sunday, June 22, 2008

Join the big blogbingo



Goeiemorgen allemaal.


Zoals veel van jullie weten heb ik vorige maand de GROOTSTE SWAP OOIT georganiseerd. 85 dames uit alle landen van de wereld deden eraan mee. Heel veel werk, maar zo superleuk om te doen. Ik heb nu weer zo'n wild idee. Wat dachten jullie van een BLOGBINGO.
Via de mail krijg je van mij een lijst met 70 woorden, waarvan je er 30 uit moet kiezen en terug naar mij moet mailen. Als je lijst met 30 woorden naar mij gemaild is ben je ingeschreven.
Vanaf zaterdag 28 juni zal ik elke dag 5 woorden op mijn blog zetten. Diegene die als eerste BINGO heeft, stuurt mij een mailtje, en krijgt van alle deelnemers een leuke kaart toegestuurd. En van mij een tasje met 20 stempelafdrukjes.
Inschrijvingen tot vrijdagavond 27 juni via een mail, of laat een berichtje achter met je emailadres.


Goodmorning to you all.


Remember the BIGGEST SWAP EVER? 85 girls from all over the world joined in. A lot of work, but I've had so much fun organising it. Well, I've got another wild idea. What about a big BLOGBINGO. By mail you'll receive a list with 70 words. You have to pick 30 of them and mail those back to me. When you've mailed your list, you are entered.
Starting on June 28th, I'll be posting 5 words each day on my blog. When you have bingo, send me an email, and you will receive a nice card from everyone entered in this bingo.
And from me you will receive a bag with 20 stampprints.You can enter untill Friday evening June 27th by sending me an email, or leave a comment with your emailadres.


-------------------------------------------------------------------------------



1 card for two challenges


Deze kaart is ook weer voor twee verschillende challenges. De eerste challenge is op cutecardthursday, waar de opgave voor deze week is: maak een verjaardagskaart. De sketch die ik gebruikt heb is te vinden op Mojomonday. Ik heb de kaart naar Alina verstuurd, het is haar verjaardag vandaag. Van harte Alina!


I made this card for two different challenges. The first one is on Cutecard thursday where this weeks assignment is to make a birthdaycard. For the second challenge on Mojomonday i've used this weeks sketch.I did send this card to Alina who's having her birthday today. Congrats to you Alina.


Thanks for stopping by

xoxo Karin

7 comments:

Josee said...

Wat een superleuk idee Karin, ik doe mee hoor!!!!!

Deb said...

this is so sweet Karin, love image and the paper strips, thank you for joining in the CCT challenge

Andrea, said...

Great card, love the image.
Thanks for joining in the CCT challenge

***Bep*** said...

nou ik doe mee met de bingo hoor, ben ik wel voor in!! Leuke kaart trouwens, ik heb ook nog veel bellastamps liggen maar gebruik ze weinig en ze zijn zoooooo leuk...
Fijne avond hoor, Bep

Nikki Fairbairn said...

What a great layout Karin and I love the cute image. Love the bright colour scheme too, Hugs, Nikki x

Julee (Vervegirl) said...

Neat card. That's one of my favorite bellas. Thanks for playing my challenge! :)

Miranda said...

ik wil ook wel meedoen met de blogbingo!