Thursday, June 5, 2008

MY OWN BLOGCANDY

Mijn BLOG CANDY ter ere van 2 dingen.

Ten eerste omdat ik binnen 2 maanden al 2500 hits heb gehad. Nooit gedacht dat er zoveel mensen op mijn blog rondgluurden.
Ten tweede omdat Sandra, Monika en ik er heel trots op zijn dat we volgende week donderdag 12 juni van start gaan met onze eigen Dutch Dare - Card Challenge - Blog.
Schrijf je op de blog in voor de nieuwsbrief en we houden je van alles op de hoogte.

I'm giving away a BLOG CANDY for 2 reasons.
1. I've had over 2500 hits in less than 2 months. Never would have thought that so many of you would have a peek on my blog.
2. Sandra, Monika and I are very proud of our own Dutch Dare - Card Challenge - blog, which will start on June 12th.
Sign in for the newsletter (on the dutch dare blog) and we'll keep you posted.

En nu vragen jullie je af wat je kunt winnen en wat je er voor moet doen.
Heel simpel. Zet een link van deze blogcandy op je eigen blog, en laat hieronder een berichtje achter. Voor iedereen die geen blog heeft en toch mee wil doen, stuur mij een leuke kaart. Mijn adres is via de email op te vragen.
Wanneer je dat gedaan hebt stop ik een briefje in de box en mogen Ruby en Britt op donderdag 12 juni de 2 winnaars te trekken.

And now you are all wondering: What can I win and what do I have to do for it.
Nothing much. The only thing you have to do is to put a link to this blog candy in your blog. Then leave a comment at the end of this post. If you want to enter and you don't have a blog, just send me a nice card. You can get my adres by sending me an email.
If you do that I'll put your name in a box and let Ruby and Britt help me pick 2 winners on June 12th.

And now for the prices.


First price

Second price


Veel succes iedereen.

Good luck everyone.

21 comments:

Anonymous said...

oei oei..wat een super leuke blogcandy`s..
ik ga nu even een berichtje plaatsen op mijn blogje!

xxx

Regina said...

Glückwunsch zu 2500 Besucher!!!!
Dein Blog-Candy ist ja gigantisch!!!! Da möchte ich doch mal mein Glück herausfordern!
Habe auf meinem Blog von deinem Blog Candy erzählt.

Lieve said...

Hele mooie blogcandy.

Er staat al een berichtje op mijn blog.

Nikki Fairbairn said...

Congratulations Karin on reaching 2500 hits. Thank you for giving me the opportunity to win your fantastic blog candy. Hugs, Nikki x

Anonymous said...

Congratulations on a wonderful blog!!
Love all of your ideas.
Linda Peterson

Christel said...

mooi mooi ik heb je link ook geplaatst

christel

Veerle said...

hoi Karin,

leuke prijsjes zeg!! Heb je blog ook op mijn blog vermeld!

groetjes
Veerle

Ib said...

Gefeliciteerd zoveel bezoekers al wow hoor op naar de 5.000 ;)Ben benieuwd wanneer dat is.

Enne ik heb de link van Dutch Dare al vermeld hoor ben heel benieuwd wat jullie er van plan zijn.

groetjes Ilona

Annelies said...

Ik heb een link op m'n blog geplaatst (http://scrapannelies.blogspot.com/2008/06/karins-blog-candy.html)
Ik kijk al uit naar donderdag hoor!
Groetjes, Annelies

Anja said...

Oh, wauw wat een super gave blog candy.
Echt geweldig.
Ik heb al een berichtje op mijn blog geplaatst en zal zo meteen ook nog even naar je challenge blog gaan kijken.
Ga wel bijna op vakantie, dus ik hoop dat ik er nog aan toe kom om de eerste challenge mee te doen.

Anja said...

Hee Karin, je hebt net een berichtje op mijn blog gezet met:

Hoi Sandra leuk dat je meedoet, maar mijn naam is Anja.
Foutje?? ;)

Groetjes Anja

pruts said...

hmmm dat ziet er goed uit !!!!!
je staat op mijn blog ook !!!!

Arianne said...

Wow, wat een geweldige blog-candy!
Er staat een berichtje op mijn blog: http://jufluvs2scrap.blogspot.com/2008/06/nederlandse-dutch-blog-candy.html

De Ruijsbroekjes said...

Sjemig wat Leuk !! Ik ga nu meteen je link op mijn blog zetten :-))
en duimen voor de 12e !!

Cheryl said...

Wat leuk die blog candy en gefeliciteerd met jullie eigen challenge!!! Heel veel succes!

Groetjes Cheryl

Anonymous said...

wow wat een super gave prijs zeg ^_^kunnen wij deze ook gewoon winnen?? ;) xx Tamara

Anonymous said...

heb reclame gemaakt voor de nieuwe naam van de challange blog en ook voor de site van jou.. xx Tamara

marjolijn said...

Hoi Karin,
Nou ik doe ook mee hoor aan je blog-candy.
Wel veel he 2500 bezoekers in 2 maanden, maar gek is dat ook niet want ik vind je blog geweldig en zeker de moeite waard om te bekijken.
Ik heb een berichtje op mijn blog geplaatst hoor.
XXX Marjolijn

Twa said...

Wat een leuk idee zo'n blogcandy. Nou, ik wil wel mee doen hoor! Je hebt een hartstikke leuke prijs samengesteld.
Groetjes Antoinette
Ik zal je zo even vermelden op mijn blog.

karin said...

geweldig 2500 hits !!! en wat leuk dat je daar anderen wil van laten genieten ! doe zo voort!
heb je gelinkt op mijn blog ...

Anonymous said...

Ben benieuwd wie er gaat winnen!!!! :-)