Sunday, June 15, 2008

Masking a card

Gisteren heb ik voor het eerst geprobberd een kaart te maskeren. En ik moet zeggen, het valt niet niet mee. Ik heb geloof ik wel een poging of 10 gewaagd. Ik heb hem op de kopieermachine uitvergroot zodat het net een kleurplaat lijkt. Ruby en Britt zijn er helemaal weg van, dus heb ik er maar een begin mee gemaakt. Ben nog niet tevreden over het resultaat. Hier alvast een foto van het resultaat tot nu toe. Ik hoop hem vanavond af te kunnen maken en jullie het eindresultaat te kunnen laten zien.



Yesterday I've made my first attempt in masking a card. I have to say that it isn't easy. I think I've made about 10 attempts. I enlarged it on my xerox-machine, and now it looks like a colloring page. Ruby and Britt are crazy about it, so I've started to color it. Here's a picture of the result so far. I hope to finish it tonight and show you the result.




Thanks for stopping by
xoxo Karin

6 comments:

Nikki Fairbairn said...

Hi Karin, your masking looks fabulous.. I haven't tried this yet and it all seems a bit too scary and hard work ;-) Can't wait to see your finished result. I'm glad my card and images arrived safely. Have fun and have a great Sunday. Big Hugs, Nikki x

De Ruijsbroekjes said...

Hoi Karin, wat gaaf gedaan zeg ! 't Ziet er heel gezellig uit, zijn ze niet o alleen he ;-) zo samen met z'n twee hihi

Fijne dag !

***Bep*** said...

Ohhhhh dat ziet er leuk uit zeg en wat een leuk idee om er een kleurplaat van te maken, ik vind hem echt heel goed gelukt

Anonymous said...

Gaaf karin!!

Cheryl said...

Hoi Karin :)

Bedankt voor je leuke reactie, het thema was dan ook wel heel leuk bedacht! (Komende week vast ook wel). Leuk die yahoogroep, ik zal er straks nog eens een kijkje op nemen.

En mooie kleurplaat heb je ervan gemaakt!

Groetjes Cheryl

Monika/Buzsy said...

Great job on the masking... turned out great... can't wait to see your card. :o)