Tuesday, June 3, 2008

Finally an blog up-date

Eindelijk even tijd om mijn eigen blog een beetje bij te werken. De afgelopen 2 weken stonden helemaal in het teken van de grootste swap ooit. Maar liefst 85 aanmeldingen uit veel verschillende landen. Ik heb ruim een week aan mijn outlook express vast gezeten. Heel veel werk, maar super om te doen. Neem eens een kijkje op de first-swap-blog voor alle binnengekomen kaarten.

Finally I've found the time to update my own blog. The last 2 weeks I've been busy with the biggest swap ever. 85 People entered the swap from many different countries. For more than 7 days, I was attached to my computer. A lot of work, but so much fun to do. Take a look at the first-swap-blog to see all the beautifull cards.

Tevens ben ik samen met Sandra en Monika druk bezig om een nieuwe challenge blog op te zetten. De naam: Dutch Dare - Card Challenge -. Vanaf donderdag 12 juni zul je hier elke week een nieuwe challenge vinden. Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten voor de eerste challenge: ROZE. Elke deelnemer maakt kans op een leuk prijsje. Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief op de Dutch Dare blog, en je wordt van alles op de hoogte gehouden.


Sandra, Monika and myself are working on a new challengeblog right now. The name will be: Dutch Dare - Card Challenge - . On june 12th we will post our first challenge. There will be one every week. I can give you a small hint for the first challenge already: PINK. Everyone entering the challenge has a chance to winn a small price. Sign in for the newsletter and we'll keep you posted.


Gisteren kreeg ik mijn eerste kaart binnen van de grootste swap ooit. Hij is afkomstig van Hilde.

Yesterday I received my first card from the biggest swap. It's from Hilde.




Zelf heb ik op dit moment weinig nieuws te laten zien. Ik hoop dat er vanaf volgende week weer wat tijd is om met mijn nieuwe Sugar Nellie's en Rachelle Anne Miller stempels wat te creeren.

Nothing new to show you right now. Hopefully next week I'll find some time to create something new with my new Sugar Nellie and Rachelle Anne miller stamps.

Bedankt voor jullie bezoekje.

Thanks for stopping by.

1 comment:

De Ruijsbroekjes said...

Ik geloof dat je het er druk mee hebt! Maar 't is hardstikke leuk wat je doet voor ons allemaal, hahaha dat kan ik nu wel zo zeggen denk ik..ik kreeg gisteren die verre verjaardagskaart in de bus ! UIt Amerika, leuk joh !! E nog eentje uit Barendrecht...ik heb in mijn leven niet zoveel kaarten voor mijn verjaardag ontvangen, ik ben er heel blij mee, keep up the good work Karin !

xoxo Elise