Thursday, April 24, 2008

Het is alweer donderdag

Het is alweer donderdag. De week is voorbij voordat je er erg in hebt. Het was vandaag weer een ren en vlieg dag (jullie kennen dat vast wel). Eerst s'morgens het grut aankleden, wassen, laten ontbijten en dan naar school. Vervolgens snel de boodschappen voor het weekeinde doen. Ik doe dat bijna altijd op donderdagochtend, want dan is het nog lekker rustig. De enkele keer dat ik op vrijdag ga, loop ik als een gestreste kip door de AH. Overal staan karren en mensen, personeel dat alle schappen aan het bijvullen is. Niks voor mij. Vervolgens naar de stad op zoek naar wat betaalbare rokken voor de kids. Ze willen de laatste tijd alleen maar rokken aan. En nu ze op straat spelen valt er bijna niet tegenop te wassen.

Thursday already. The week goes by so very fast. Today I had to run like crazy. First getting the kids ready for school and take them there. Then to the grocerystore. I always go on thursday because there aren't that many people. When I have to go on friday, I'll go crazy. It's so busy. After that I went downtown to buy some skirts for the girls. They only want te wear skirts lately. And now they are playing on the streets my washingmachine can't keep up.

Om 11.00 uur had ik alweer afgesproken met Carina. Zij heeft in Deventer een scrapbookwinkeltje en is niet op de normale winkeltijden geopend. Zij verkoopt het meeste via internet. Ik heb daar weer heerlijk in de bak met magnoliastempels gesnuffeld en er natuurlijk weer wat gekocht. Hoofdzakelijk huisjes dit keer. Ik hoop snel iets te kunnen plaatsen.

At 11.00 I had a meeting with Carina. She has a scrapbookingstore wich doesn't have regular opninghours. she mostly sells on the internet. And of course I had to buy some Magnolias. Mainly the houses this time.

s'Middags moest ik naar het circus van mijn dochters. De school van de dames bestaat 20 jaar en dit vierden zij door met de hele school een circus voorstelling te geven. De hele ochtend druk oefenen en s'middags de grote uitvoering voor alle papa's en mama's.

In the afternoon I had to go to the circus. The school of my 2 girls is celebatring their 20th anniversary and all the kids performed in a circus. They had to train all morning and in the afternoon they performed to all moms and dads.







En ondanks zo'n drukke dag heb ik toch nog tijd gehad om dit kaartje te maken. Het papier is van Deja Views.

Believe it or not, I did have time to make this card. The papers are from Deja Views.


1 comment:

Ila said...

My Gosh!! what a busy day. You are Amazing!! I love your fabulous card...the sitting Tilda is So cute!!