Tuesday, April 15, 2008

Nog meer hobby's

Naast het maken van kaarten vind ik het ook geweldig om foto's te scrappen. De laatste maanden ben ik niet zo heel veel aan toe gekomen, maar ik ben zeker van plan om het weer op te pikken. Vooral nu het mooie weer aan zit te komen en we weer veel buiten de deur zullen zijn.


Hier zijn 2 lo's die ik een tijd geleden heb gemaakt.









En als ik het helemaal gehad heb met foto's, papier en kaarten, ga ik aan de freubel met vilt. Meestal maak ik dan iets voor de kinderen. Ook vind ik het leuk om ze als extra cadeautje voor een verjaardag te geven.


Ik ga nu eens even kijken waar mijn dochters uithangen. Sinds 2 dagen is het speelterrein vergroot tot ongeveer 100 meter rond het huis.


Voor straks eet smakelijk en een fijne avond.

1 comment:

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings said...

this is ablsolutely wonderful!
i can not read your language.. did you handmade these? looove it