Tuesday, April 15, 2008

nieuwe clearstamps

Ik ben vanmorgen in mijn rode kabouterauto naar Klarenbeek gereden om weer eens in het Scrapbookatelier rond te neuzen. Er was weer zoveel nieuws binnengekomen, dat ik van alles wel wat wilde meenemen.


Toch heb ik me in weten te houden en heb alleen wat nieuwe clearstamps van Autumn Leaves en Rhonna Farrer gekocht.






Voor diegenen die hier graag wat afdrukjes van willen hebben, moeten mij maar even mailen. Dan stuur ik wel even een mailtje met de kosten hiervan.


Verder heb ik vanmorgen mijn kaart voor de Inkydoodle challenge afgemaakt. Het is een kerstkaart met een stempel die ik al bijna 10 jaar in de kast heb liggen. Het papier is van K-Company.



Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag nog.

1 comment:

Anja's weblog said...

Hoi Karin,

Ten eerst...bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. en je leuke commentaar.

Jouw blog en kaarten zien er ook hartstikke leuk uit.
Ik zal je blog ook even bij mijn favorieten zetten:))

Enne..leuke stempels heb je gekocht..

Groetjes
Anja