Monday, April 14, 2008

kaarten voor challenges

Vandaag heb ik me bezig gehouden met het maken van 2 kaarten voor verschillende challenges.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de sketchwedstrijd voor de scrap en stempelclub.

Het papier hiervoor is van My Minds Eye -Magnolia-, en de stempel komt uit een stempelspeciaalwinkel in Deventer.



Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Artygrilz. Het thema deze week is black en white.

Dit keer heb ik geen stempel gebruikt, maar een rub-on uit een scrappakket van ik meen de Zeeman.

Ga vanavond nog aan wat andee challenges werken en wat relaxen.

Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne avond.

2 comments:

Crissi Harvey said...

Totaly gorgeous love the stamps.
Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge, hope you joinin again tomorrow we have another fab prize up for grabs


crissi xx

Julie Allain said...

Beautiful card

Thanks for joining in with Arty Girlz xx