Friday, April 11, 2008

Het is weekend!!!!

Eindelijk, het is weekend. Nou ja voor de meesten van ons. Zelf moet ik morgen werken en ben dan 2 dagen vrij, maar toch is het weekend.


Maandag werd mijn jongste dochter 4 jaar, en nam afscheid van de peuterspeelzaal.


Nu vind ikzelf een plastic tasje met van alles en nog wat erin zo afgezaagd.


Dus er moet weer eens wat geknutseld worden. Met goedkeuring van Britt werden het papieren lunchboxjes met inhoud. Voor de juffen heb ik een taartpunt gemaakt en bekleedt met scrappapier. de lunchboxjes hebben stempeltjes van Panduro.




alle kinderen en de juffen waren heel enthousiast, en toen het tijd was om naar huis te gaan was de inhoud leeg, maar de boxjes nog intact.

Ik hoop dat ik dit weekeinde nog wat tijd heb om iets creatiefs te produceren. Vanavond en morgen zal ik er in ieder geval niet aan toe komen. We gaan zo lekker een borrel drinken bij de buren, want de buurman mag er weer een jaartje bijschrijven.

Bedankt voor jullie bezoekje en een heel goed weekeinde.

1 comment:

Anja's weblog said...

En dit vind ik ook hartstikke leuk!!! Daar zullen ze wel blij mee geweest zijn.
Die panduro stempeltjes zijn ook schattig.