Sunday, April 13, 2008

Zondag rustdag

De zondagen bij ons zijn of heel rustig of we zijn heel druk. Doordat ik elke zaterdagmiddag moet werken hebben wij alleen de zondag met het gezin. Dit is dan de dag waarop we dan de hort op zijn, visite krijgen of lekker niets doen.


Vandaag hadden we lekker een dagje thuis.


Om 8.30 uur zat ik met Ruby en Britt al te knutselen aan de keukentafel. Nou ja, zij knutselden en ik keek toe met een kop koffie.













Vervolgens allemaal uitgebreid onder de douche of in bad, en daarna deed ieder zijn ding. Ron die klungelde wat rond het huis en keek voetbal. Britt was bijna de hele dag buiten, en Ruby speelde en knutselde wat tussen haar buikpijn aanvallen in.

En ik, ik heb wat licht huishoudelijk werk gedaan, dat gaat elke dag maar door, en daarna heb ik het grootste gedeelte van de dag geknutseld.




Voor Tiets haar kaartenclub heb ik op de valreep nog even een kaartje gemaakt.
















Het papier dat ik hiervoor heb gebruikt is van Chatterbox.


Verder heb ik nog een kaartje gemaakt voor een kennis die van de week jarig is.


Het papier van deze kaart is van Rayher.





Ook de achterkant van de kaart heb ik gedecoreerd.

Ik hoop vanavond nog een kaart voor een challenge te kunnen maken, en nog even samen met Ron wat tv te kijken.

Fijne avond allemaal.

No comments: